پدی لاکت بهتره ولی اینم خوبه
اره من استفاده کردم عالی
بله من استفاده کردم زبد نده چون مد فوع زیاد میشه
ب دختر من نساخت
دایمیتیکون بهش ساخت
من خیلی راضی بودم جواب دادبرای پسرم
من گریب بیر گرفتن نساخت
مینوگرایپ گرفتیم عالیه خیلی خوبه میدم روزانه بهش
قطره پدیابست هم عالیه برا دخترم اینو هرزگاهی میدم
اره من میدم
برای پسر بزرگم عاااااالی بوده
اره ب دخترم این جواب داد
اره همه استفاده میکنن
اره من استفاده میکنم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.