۴ پاسخ

نه زیرمیزی نمیگیره عالیم هست

سزارین اختیاری اگه بخوای ۴۵۰۰هزینه ی سونو میگیره بزاره رو پروندت ک هزینه بیمارستان با بیمه باشه.من چند روز دیگه باهاش زایمان دارم

من سزارین اورژانسی شدم ، عالی بود

بله عالی از من 5گرفت

سوال های مرتبط