من سزارین کردم و زیر میزی نمیگیره اصلا
زیر میزی نمیگیره ولی انقد سر چیزای دیگه ازت پول میگیره تلافی زیر میزیو درمیاره🤣🤣🤣🤣🤣
سلام.دوستم چند روز پیش زایمان کرد دکترش طالبی بود و زیرمیزی نگرفته بود
من ازش راضی بودم.ازم فقط۳ تومن گرفت چون سزارین اختیاری بودم
دکتر من هست نمیگیره
ولی تو مطبش خیلی علاف میشی😫
من سز شدم پیششون . نه زیرمیزی نمیگیره فعلا
ولی بازم بپرسین از منشی
هر لحظه ممکنه عوض بشه نظرشون😁
شما پیش طالبی زایمان کردین ؟واسه سزارین معاینه لگن انجام نمیده؟
نه عزیزم زیر میزی نمیگیره ،فقط حدود ۴ تومن برای سونو میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.