۸ پاسخ

من سزارین کردم و زیر میزی نمیگیره اصلا

زیر میزی نمیگیره ولی انقد سر چیزای دیگه ازت پول میگیره تلافی زیر میزیو درمیاره🤣🤣🤣🤣🤣

سلام.دوستم چند روز پیش زایمان کرد دکترش طالبی بود و زیرمیزی نگرفته بود

من ازش راضی بودم.ازم فقط۳ تومن گرفت چون سزارین اختیاری بودم

دکتر من هست نمیگیره
ولی تو مطبش خیلی علاف میشی😫

من سز شدم پیششون . نه زیرمیزی نمیگیره فعلا
ولی بازم بپرسین از منشی
هر لحظه ممکنه عوض بشه نظرشون😁

شما پیش طالبی زایمان کردین ؟واسه سزارین معاینه لگن انجام نمیده؟

نه عزیزم زیر میزی نمیگیره ،فقط حدود ۴ تومن برای سونو میگیره

سوال های مرتبط