دکتر منم هستن دکتر خوبیه ولی ب شدت سرش شلوغه و ۲تا۴ساعت تو مطبش معطلی داره مهربونه ولی کل تایم ک میری پیشش ۵یا۶دقیقس فعلا میرم پیشش تا درآینده چی پیش بیاد نمیدونم
بله عزیزم دکتر منم هستن واقعا دکتر صبور و باتجربه ای هستن منکه راضی بودم تا الان
من نرفتم اما میگن دکتر خوبیه
من دکترممریم حاج هاشمی هست پیشنهاد میکنم بیا پیشش عالیییییی
هم وقت میزاره هم مهربون و صبور هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.