۴ پاسخ

اولی تو عارفیان ولی دومی تو شفا
از هر دوش هم راضیم

شیوا احمدی از همه کمتر میگیرم

دکتر ببردل زیر میزی نمیگیره خیلی هم دکتر ماهر و خوش دست یه من واسه دوتا بچه هام پیش این دکتر رفتم هم پیشش تحت نظر بودم هم عملم کرده خیلی هم راضی ام

دکتر من فدوی بود البته زایمان طبیعی کردم. خیلی خوش اخلاقه

سوال های مرتبط