برا زایمان دوقلویی دکتر زیر میزی میگیره؟کسی تجربه ای داره؟

۵ پاسخ

ربطی ب دوقلو ی قلو نداره بعضی دکترا میگیرن بعضیا ن

مگه دوقل هارو هم طبیعی بدنیا میارن😐😐؟

اگر بچه هات بریچ باش قل اول سزارین اگه قل اول نبود طبیعی. واسه من هر دو بریچ سزارین دولتی شدم

ن بابا هرجا بری راحت عملت میکنن

نه فک‌نکنم چون سزارین اجباری میشه

سوال های مرتبط