ربطی ب دوقلو ی قلو نداره بعضی دکترا میگیرن بعضیا ن
مگه دوقل هارو هم طبیعی بدنیا میارن😐😐؟
اگر بچه هات بریچ باش قل اول سزارین اگه قل اول نبود طبیعی. واسه من هر دو بریچ سزارین دولتی شدم
ن بابا هرجا بری راحت عملت میکنن
نه فکنکنم چون سزارین اجباری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.