۶ پاسخ

بالانیس خوبه

ببخشید هزینه ازمایش‌بتا چند بود؟

اره عزیزم هر ۴۸ ساعت دوبرابر میشه دیگه

واسه چی آزمایش میدی هی

طبیعیه خب

عادی هست دیگه

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙🫂 مامان نیکان💙🫂 روزهای ابتدایی تولد
مامان لاوین💙🩷 مامان لاوین💙🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری