خانما دخترم هی باد معده داره بنظرتون چرا؟

۴ پاسخ

نفخهههه

چون گوز داره😂😂😂
سوال بعدی لطفا

بذار ب،گو،،زه
زندگی ارزششو ندارع😩😂

نفخ داره

سوال های مرتبط