10 هفته و 5 روزم کی برم غربالگری؟؟؟

۹ پاسخ

دکترم برا من ۱۲ هفته و ۵ روز سونو نوشته گفت تو این زمان برو

من ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم

۱۱ هفته وقتشه برا nt

یه چیز شیرین هم باخودت داشته باش قبلش بخور حتما من دو سه تا خرما خوردم

تو ان تی قبلش خیلی ناهار سنگین نخورن و حتما قبلش یکی دوتا خرما بخورین یا یه چیز شیرین حرکات بچه دیده بشه و بچه بیدار باشه
واسه و قبلش اگه قرص آ س آ هپارین یا چیزی میخوری سه روز قبلش نخور فقط فولیک و ویتامین دی رو بخور اکه میخوری ..غربالگری هم دو مدله یکی ۹۹ درصد جواب میده یکی کمتر اون ۹۹ درصد ۱۵ تومنه اون درصد کم فکر کنم ۴ تومن

۱۲ هفته و ۵ روز

12هفته برو

۱۲ هقته و یک روز

۱۲هفته

سوال های مرتبط

مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علی کوچولو 🧸✨ مامان علی کوچولو 🧸✨ هفته هفدهم بارداری