دکترم برا من ۱۲ هفته و ۵ روز سونو نوشته گفت تو این زمان برو
من ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم
۱۱ هفته وقتشه برا nt
یه چیز شیرین هم باخودت داشته باش قبلش بخور حتما من دو سه تا خرما خوردم
تو ان تی قبلش خیلی ناهار سنگین نخورن و حتما قبلش یکی دوتا خرما بخورین یا یه چیز شیرین حرکات بچه دیده بشه و بچه بیدار باشه
واسه و قبلش اگه قرص آ س آ هپارین یا چیزی میخوری سه روز قبلش نخور فقط فولیک و ویتامین دی رو بخور اکه میخوری ..غربالگری هم دو مدله یکی ۹۹ درصد جواب میده یکی کمتر اون ۹۹ درصد ۱۵ تومنه اون درصد کم فکر کنم ۴ تومن
۱۲ هفته و ۵ روز
12هفته برو
۱۲ هقته و یک روز
۱۲هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.