شنیدم عوارض داره
من انجام دادم کاملا راضی بودم تا ۴ سانت درد میکشی بعد بهت میزنن دیگه وقتی زدن کلا بیحس شدم چیزی از زایمان نفهمیدم
برا بعضی ها انگار عوارض. داشته ولی برای من. نداشت
خیلی عوارض داره یکیش سرگیجه و سردرد بعدکمردرد چه فایده همونو بری سزارین کنی بهتره که هرجفتشون بی حسی میزنن ولی اگ بخای طبیعی بدنیا بیاری بنظرم درد طبیعی رو باید بکشی و بدنیا بیاری تازه حس قشنگی هم داره چون بعدازدنیااومدن سبک میشی دیگ این نیس ک پاهات بی جون باشه بی حس باشه نتونی خودت راه بری کمرت سر باشه چه فایده اخه
دختر خالم انجام داد از ۴سانت به بعد زدن بعد درد میفهمید میگفت اصن تاثیر نداشت
کامل طبیعی بدنیا بیاد راحتی
این آمپولی که میزنن از کمر بعداً کلی کمر درد میده به آدم ارزششو نداره واقعا
عوارضش به کنار
نمی ارزه اونقدر
فکر کنم باید به ۷ سانت برسی تا اپیدورال کنن
دیگه چه فایده توکه تا ۷ سانت صبر کردی بقیشم صبر میکنی
من شنیدم بعدش کمردرد میگیره ادم
بخاطر اون امپول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.