حذف پستانک از کودک😴

تصویر
۲ پاسخ

دوستان دخترم سه ماهشه
پستونک میخوره مدل گرد بیبی لند
میخام عوض کنم چی بگیرم خوب باشه و به فک و دندان اسیب نرسه

ما در تلاشیم پستونک بگیره ولی بی فایده

سوال های مرتبط

مامان ملیکا🎀🍓 مامان ملیکا🎀🍓 ۴ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۷ ماهگی
فواید و مضرات استفاده از پستانک

📌 خیلی از والدین با فواید و مضرات پستانک آشنا نیستن، بهتره قبل از استفاده، اطلاعات کافی در موردش داشته باشی

❓چه فوایدی داره و چه زمانی باید استفاده بشه؟
✅ پستانک می‌تونه به آروم شدن و خوابیدن نوزاد کمک کنه
✅ به نوزادانی که تمایل زیادی به مکیدن دارن، آرامش می‌ده
✅ بهترین زمان برای شروع پستانک، بعد از جا افتادن شیردهیه

❓چه معایب و نکاتی داره که باید بهش توجه کرد؟
❌ ممکنه باعث وابستگی نوزاد بشه و از شیر گرفتن رو سخت کنه
❌ استفاده طولانی‌ می‌تونه روی رشد دندان‌ و فک نوزاد اثر بذاره
❌ اگه پستانک آلوده باشه، می‌تونه خطر عفونت  رو افزایش بده
❌ برای نوزاد زیر یک ماه نباید استفاده بشه تا با شیردهی تداخل نداشته باشه

❓چه نوع پستانک‌هایی وجود داره و فرقشون چیه؟
✅ گرد، این مدل پستانک سنتیه و نوک گرد داره
✅ بادامی، نوک این مدل شبیه قطره اشکه و تو دهان نوزاد به خوبی جا می‌گیره
✅ سیلیکونی یا لاتکس، پستانک‌های سیلیکونی سفت‌تر و مقاوم‌ترن و لاتکس نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتره
✅ ارتودنسی، طراحی این نوع پستانک شبیه نوک سینه مادره و برای جلوگیری از آسیب به دندان و فک نوزاد مناسب‌تره
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری