۶ پاسخ

هیچی باعث ارامش بچه میده ب خصوص اگر رفلاکس داشته باشه

چه مشکلی دختر من میخوره

من اون دوتا دخترم میدارم خیلی خوب بود اینیکی نمیگیره زیاد دهنم سرویسه هی الکی زق زق میکنه

هیچ مشکلی فقط خوبه ک تا یکسالگی بخوره بعد باید بگیریش منم ب دخترم میدم

من میدم چون بچه ارامش پیدا میکنه

سلام عزیزم نه هیچ مشکلی نداره خیلی هم خوبه والا
کاش بچه ی منم می‌گرفت
هر کاری کردم نمیگیره 😔

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۱۲ ماهگی