من 8 هفته چهار روز رفتم گف 7هفته و دو روزی قلب تشکیل شده بود کلی خداروشکر کردم ک دیر رفتم اگ زود میرفتم یه تجربه سقط هم داشتم کلی استرس میدادن بهم شمام سعی کن8هفته ب بعد بری چون امکان داره لقاح دیر انجام شده باشه زود بری هفته اتو کم بزنه کلی استرس بکشی خدای نکرده
۶ هفته ولی برای سونوی قلب ۷ هفته برو
از شیش هفته تا هشت هفته
پنج ولی از ۶ به بعد تو سونوگرافی معلومه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.