چندهفتگی قلب تشکیل میشه؟

۴ پاسخ

من 8 هفته چهار روز رفتم گف 7هفته و دو روزی قلب تشکیل شده بود کلی خداروشکر کردم ک دیر رفتم اگ زود میرفتم یه تجربه سقط هم داشتم کلی استرس میدادن بهم شمام سعی کن8هفته ب بعد بری چون امکان داره لقاح دیر انجام شده باشه زود بری هفته اتو کم بزنه کلی استرس بکشی خدای نکرده

۶ هفته ولی برای سونوی قلب ۷ هفته برو

از شیش هفته تا هشت هفته

پنج ولی از ۶ به بعد تو سونوگرافی معلومه

سوال های مرتبط

مامان فندق😍 مامان فندق😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته نهم بارداری
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دیان و دنیز مامان دیان و دنیز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
mah mah قصد بارداری