👈👈👈برای سونو قلب چندهفتگی خوبه برم؟؟؟

۵ پاسخ

منم ۶ هفته انجام دادم تایم خوبی بود

منم شنبه نوبت دارم خدا کنه بدخوبی پیش بره 😊😊😊😊🙏

۸ هفته من شنبه نوبت دارم

7هفته و 4روز زمان خوبیه بری

سلام عزیزم من ۶ هفته رفتم میزد ولی برای اطمینان بهتر و تکرار نشدنش ۸ هفته بهتر که برید

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیان و دنیز مامان دیان و دنیز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان خاله ریزه مامان خاله ریزه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌وهشتم بارداری