سلام خانوما چندهفتگی قلب تشکیل میشه؟

۵ پاسخ

تا بهترین تایم هست۸-۱۰

من ۶ هفته و ۲ روز رفتم سونو تشکیل شده بود

سلام عزیزم بعضی وقتا تا ده الی یازده هفته هم فرصت باید بدی

تازه وارد هفت شدین؟

از هفته ششم تا نهم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته هشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی و نیارا مامان تو دلی و نیارا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ناناز🎀💖 مامان ناناز🎀💖 هفته بیست‌وششم بارداری