دوستان سلام چندهفتگی قلب جنین تشکیل میشع؟

۷ پاسخ

سلام ۸هفتگی برین بهتره

قبل از ۸ هفته اصلا نرو همون ۸ هفته برو

من میخام هفت هفته برم
برام دعا کن عزیزم

تا ۱۰ هفته وقت هست اگر مشکل داشته باشه خدایی نکرده رو خونریزی بیوفتی خودش سقط میشه ولی اگر مطمئن ب بارداری هستی استرس رو کاملا دور کن سیب به خرما و شیر بخور برای تشکیل قلب عالیه و مخصوصا استرس ب خودت حس مثبت بده

سلام از۶هفتگی تا ۸هفتگی
من ۶هفته و ۵روز رفتم تشکیل شده بود

از ۵ هفته امکانش هست
من ۶ هفته رفتم سونوتشکیل شده بود شکرخدا

سلام ۵

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دونه مامان دونه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری