۱۵روزگی به من گفت باز بیار
تو کارت واکسن که بیمارستان بهت داده نوشته دیگه .
من ۵روزگی ۱۴روزگی و ۴۰روزگی دوماهگی و چهارماهگی گفتن ببرم
بعد ازون ۱۴ روزگی بعدش ۱ ماهگی و ۲ ماهگی و.... الی آخر توی دفترچه ای که تو بیمارستان دادن نوشته ولی بازم خود بهداشت هربار یادآوری میکنه که کی ببری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.