۴ پاسخ

۱۵روزگی به من گفت باز بیار

تو کارت واکسن که بیمارستان بهت داده نوشته دیگه .

من ۵روزگی ۱۴روزگی و ۴۰روزگی دوماهگی و چهارماهگی گفتن ببرم

بعد ازون ۱۴ روزگی بعدش ۱ ماهگی و ۲ ماهگی و.... الی آخر توی دفترچه ای که تو بیمارستان دادن نوشته ولی بازم خود بهداشت هربار یادآوری میکنه که کی ببری

سوال های مرتبط