بچه ها مشکلی ندارع خیارشور بخورم هوس کردم

۱۰ پاسخ

واییی رقیه دلم خواست 😋😋

عزیزم کم بخور چون فشار خون میبره بالا

نه بخور

ویارتو بخور
نخوری مثل بچه من پشتش کبود میشه نینیت🥲میره ها ب مرور ولی خب بازم

نوش جان

کارخونه ای و دست ساز مغازه ای نخور ممکنه آلوده‌ باشه یا مواد نگهدارنده داشته باشه
خودت درست کن

من یه شیشه کامل خوردم اوایل بارداریم

نه عزیزم مشکلی نداره من موقع بارداری قبلیم همش خیارشور می‌خوردم خیلی هم خوب بود

بخور منم تازه خوردم

نه چه مشکلی داره، منم خوردم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان نیکان و نی نی🥹 مامان نیکان و نی نی🥹 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🤰توت فرنگی🎀🎀 مامان 🤰توت فرنگی🎀🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 ۳ ماهگی