کلاه حتما ببر
اما دستکش استفاده نکن از اول چون برای حس لامسه در ماه های اول خوب نیست
کلاه واجبه براش ببر
اره عزیزم یک ماه اول باید بپوشه مخصوصا کلا چون بچه از سر سرما میخوره مخصوصا فصل الان ک همه جا کولره
بچه هروقت دنیا بیاد کلاه واجبه براش نخی ببر دستکش هم همینطور
اره خیلی لازمه
اره خیلی لازمه
اره نازک تنش کن بچه روز های اول مرکز گرم کردنش تکمیل نشده دست و پاش یخ می کنه
اره باد کولر میزنه به سرش دستاشم دستکش بنداز که صورتشو چنگ نزنه
من بچم مرداد بدنیا میاد دستکش کلا میبرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.