س سوال دکه بچه ام ۱ تیر بدنیا میاد نیاز هست براش دستکش کلاه ببرم

۹ پاسخ

کلاه حتما ببر
اما دستکش استفاده نکن از اول چون برای حس لامسه در ماه های اول خوب نیست

کلاه واجبه براش ببر

اره عزیزم یک ماه اول باید بپوشه مخصوصا کلا چون بچه از سر سرما میخوره مخصوصا فصل الان ک همه جا کولره

بچه هروقت دنیا بیاد کلاه واجبه براش نخی ببر دستکش هم همینطور

اره خیلی لازمه

اره خیلی لازمه

اره نازک تنش کن بچه روز های اول مرکز گرم کردنش تکمیل نشده دست و پاش یخ می کنه

اره باد کولر میزنه به سرش دستاشم دستکش بنداز که صورتشو چنگ نزنه

من بچم مرداد بدنیا میاد دستکش کلا میبرم

سوال های مرتبط

مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری