کلاه هم روزی که بچه بدنیا میاد میزارین چه جوری باید باشه.

۷ پاسخ

من دو مدل خریدم یکی ازون کشدارا یکی بند دارا،،دوتاشو سفید پنبه ای گرفتم

هوا گرم کلاه نخی هم حتی گرم

بندی اصن نخر چون استفاده نداره معمولا کوتاهن و زودم کوچیک میشن از بغلا گوشارو نمیگیره بندشم اذیت میکنه بچه رو
من سر دنیز این مدل گرفتم هم نرم بود هم یکم گشاد ک اذیت نکنه خیلی خوب بود

تصویر

هرجور ک دوس داشته باشی بخر
من بندی خوشم نمیاد چون بچه اولم یبار انقد وول خورده بود کلاه رفته بود عقبتر و بندش افتاده بود رو گلوش اگ دیرتر نیدیرم خدایی نکرده خفش میکرد،متنفر شدم از بندی. ازاون گرد ها میزارم سایز سرش چون زیاد بزرگ باشه اونم سر میخوره میاد میافته رو دماغ و دهنش

سلام آره کلاه بزار هم ست لباس بچگانه ها دارن هم اینکه از این بندی ها میتونی بخری

آره من تو ساکم واسه بیمارستانم گذاشتم

سلام بله به گوش بچه خیلی خوبه کلاه

سوال های مرتبط

مامان Mahdiyar🩵👶🏻 مامان Mahdiyar🩵👶🏻 ۶ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان کارن کوچولو🩵🥹 مامان کارن کوچولو🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد