بچه من سفالیکه ولی واقعا حس خفگی دارم نفسم به سختی میاد
بخدا فرقی نداره برا من سفالیکه یا پاس تو دنده ا مه یا تو معده ام رو فشار میده کم مونده بالا بیارم اصلا آب نمیتونم بخورم
مثانه هم که نگم له شده بیچاره
ماشاالله بچه هم بزرگ دیگه خودت تصور کن
دقیقا انگار رو معده و ریه اته🤦🏻♀️
بچه سفالیک هم همش تو دستشویی 😂😂
من هستم میفهمم😭😫
جدی😂من الکی به خانواده شوهرم گفتم بریچ گیر ندن به طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.