دخترم ۱۲کیلوعه چقدر ایپوپروفن باید بدم؟

۳ پاسخ

۳ سیسی نهایت ۴ سیسی، بچه من ۱۳ کیلو و ۳۰۰ بود دکتر ۴ سیسی داد
دختر منم خیلی بد تبه، وقتی میگیرش هیچ جوره کنترل نمیشه و تا ۳۹ درجه هم میره، شیاف و قطره براش مسخرس! فقط ایبو پروفن کنترلش میکنه، هر ۸ ساعت باید بدی، اگه این وسط باز بالا رفت باید پاشویه کنی و آب و گلاب قاطی کنی بهش بدی، و بدنشو با گلاب بشوری، خیلی خوبه لباس نازک تنش کن و روانداز نازکم روش بذار،

من پسرم ۱۱کیلو هست گفت پنج سی سی

۴ سی سی
یک سوم وزن

سوال های مرتبط

مامان گیسو طلا 👧🏻 مامان گیسو طلا 👧🏻 ۱ سالگی