۳ سیسی نهایت ۴ سیسی، بچه من ۱۳ کیلو و ۳۰۰ بود دکتر ۴ سیسی داد
دختر منم خیلی بد تبه، وقتی میگیرش هیچ جوره کنترل نمیشه و تا ۳۹ درجه هم میره، شیاف و قطره براش مسخرس! فقط ایبو پروفن کنترلش میکنه، هر ۸ ساعت باید بدی، اگه این وسط باز بالا رفت باید پاشویه کنی و آب و گلاب قاطی کنی بهش بدی، و بدنشو با گلاب بشوری، خیلی خوبه لباس نازک تنش کن و روانداز نازکم روش بذار،
من پسرم ۱۱کیلو هست گفت پنج سی سی
۴ سی سی
یک سوم وزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.