آزاد بگیر
۵۰ ۶۰ تومن فرقشه
به ما 4 تا میدن سهمیه، 4تا هم خودم میخرم آزاد
آزاد میگیرم
ازاد.
آزاد میگیرم الان گرون شده شیر خشک
بزار گرسنه بشه هی دم دستش خوردنی بیار.... منم همین مشکل دارم در طول روز خوردنی خوراکی غذا و میوه میدم شبا برای خوابش شیر میدم
اتمیل سیب و خرما و موز درست کن واسش هر بار با یه میوه ، کم کم سوپای رقیق و میکس شده ، اینجوری غذا خور میشه . چون بعد از یکسالگی دیگه شیر به تنهایی نمیتونه نیازهای بدنش رو تامین کنه.
آزاد میخرم
ببین اگه بذاری گرسنه بشه غذا میخوره . غذا هم باید از فرنی و حریره که رقیق هستن شروع کنی و کم کم بشون چیز اضافه کنی. مثلا فرنی رو با ۴ شیره یا شیره ی انگور یا چند دونه خرما میکس کن که شیرین شه بعدبهش آجیل آسیاب شده اضافه کن بده بخوره . میتونی یه سیل رو پوست بگیری بپزی با فرنیش میکس کنی دوباره با آجیل بدی بهش ، یه تخم مرغ رو آبپز کن با ۵ تا خرما و اون مقدار شیرخشکی که میخوره میکس کن بده بهش ، مثلا من ۱۸۰ تا آب و ۶ پیمانه شیر خشک و ۵ تا خرما و یه تخم مرغ آبپز رو میکس میکنم .
آزاد بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.