۸ پاسخ

همچنان رفتم کیک برداشتم خوردم

الهی بمیرم برا مردم جنوب کشورم چقداسترس کشیدن این چندوقت😔

الان اونجا چخبره ؟
همش مینویسن انفجار و صدا جنوب

کدوم سمت و داره میزنه خیلی سرو صداست

خیلی صداس؟میگن چند جا باهم میزنه
ایرانم موش...ک زده

چیشده مگه دوباره جنگ؟

از شدت استرس معده م داره میترکه

خدا اصلا ول کرده مارو 😔

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۲ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۵ ماهگی