۹ پاسخ

الان دیگه باید از شیر و پوشک میگرفتی😐

درود
از پوشک گرفتن ک امادگی میخواد و باید بچه بتونه همکاری کنه و نمیشه تایم خاصی برای همه داد
ولی با توجه ب سن ش دیگه باید از شیر بگیریش چون شیر (چه شیر مادر چ شیرخشک )براش خاصیت نداره و باید غذا بخوره و تنوع غذایی داشته باشه …شیر هم داخل لیوان در روز بهش بدید

وای منم

از شیر بگیرش
شیشه رو قایم کن و بهش نده

هنوز شیر خشک میخورهههههه؟؟

مگه هنوز شیر میدی؟؟
پوشک رو اما نباید عجله کنی

ببینحق داری کلافه بشی
به این فکر کن که یه روزی میرسه که میگی کاش دغدغه هام همون شیر و پوشک بود
هرچی بزرگتر میشن دغدغه ها هم بزرگتر میشه

شیر مگ بهش میدی هنوز

من یکسال نیمش بود دخترم هم از شیر گرفتم همم از پوشک راحت شدم

سلام عزیزم خوبید همه همینجوریم واقعا انشالله بزرگ میشه توکلت به خدا باشه ای کاش بتونی از پوشک بگیری دیگه

سوال های مرتبط