از صبح خیلییی بخیه‌هام میسوزه 😭😭
همش حس میکنم پاره شده

۷ پاسخ

باشامپو بچه بچور نرم میشه

نرگس قرص آناهیل میخوری؟؟؟؟؟؟

تتراسایکلین بزن جوابه
قبلشم با سسوار کانل خشک کن

دکتر اینو به من داد نرم میکنه بخیه رو

تصویر

زایمانت طبیعی؟

سزارین بودین؟
راضی بودی ؟

دراز بکش عزیزم منم اینطوری بودم مفنامیک اسید میخوردم واسه درد

سوال های مرتبط