۱۳ پاسخ

يادش يخير ، يه زماني نه چندان دور با ١٠ تومن خيلي كارا مي شد كرد.
من جات بودم سكه پارسيان مي خريدم اگر مي خواي پس اندازش كني . اگر مي خواي خرج كني كه ببين براي خونه يا خودتو دخترت چي مي خوايد

ب نظر من فقط بده سکه پارسیان
۴۰۰ سوتی میشه با این مبلغ

سلام چجوری بهت داده شرایط رو بگو

ی سکه پارسیان ۴۰۰ صوتی بخررر

راستی عزیزم چطور برا همسرم وامش فعال نمیشه که اقدام کنه بگیرتش میشه بگی شرایطش چیا هست که وام براش فعال بشه؟

مال من از اول خرداد نوشته در یک قدمی فعال شدن... کی فعال میشه پس

من بودم وسیله آشپزخانه می‌گرفتم بهش که خیلی بهش نیاز دارم اگه پول کم می آوردم باقیشو از همسرم می‌گرفتم
اما من هم دارم سعی میکنم ده تومن رو بگیرم ضامن همسرم هست اما همسرم رو به عنوان ضامن قبول نمیکنه فک کنم بدهی داره اما اگه گرفتمش ده تون رو یا وسیله آشپزخانه میارم یا ده تومن رو میدم به همسرم همسرم از وام چهل تومنی که قراره بگیره و پولی که این چهار پنج ماه قراره از حقوقش جمع کنه به صورت پیش پرداخت یه کولر ایستاده سی هزار بخره

بزار قسطاشو بده باهاش 🤣🤣🤣🤣

منم از بهمن در حال فعال شدن بود تا ماه پيش بالاخره ٢٠ تومن فعال شد ، انقد پولا بي ارزش و بي بركت شدن اصلا نفهميدم چي شد ، فقط من موندم و ماهي ٣/٥٠٠ قسط 🤣🤣🤣

چه جوری از بلو میشه وام گرفت

بنظرم باز بدهه به طلای کارکرده

اااا بهت داد چرا ب ما نمیده

لباس 😂😂😂😂

سوال های مرتبط