۷ پاسخ

منم چهاربسته دیروز خریدم اماحس میکنم دخترم زیاداستفاده تکنه چون شبا خودشو ازپوشک گرفته

تو این سن خیلی زود نیس از پوشک بگیری ؟؟

دختر من خیلی دوست داره بره دسشویی چند روزی هم میره دسشویی جیش میکنه
چطوری باید از پوشک بگیرمش؟
دیگه پوشکش نکنم؟

من دو ماهه در تکاپو ام ولی هنوز نتونستم

به بههه دیگ وقت عروس شدنشه😂😂

به به بسلامتی عزیزم
از تجربه ات بگو عزیزم منم دارم از پوشک میگیرم

یادگرفته قشنگ
چطوری یاد دادی

سوال های مرتبط

مامان پناه💫 مامان پناه💫 ۲ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۲ سالگی
مامان دیار و تو دلی🤰 مامان دیار و تو دلی🤰 ۲ سالگی