۱۴ پاسخ

اره ازبس حسودن و عقده ای
تا میبینن یکی خوشگله سرتر خودشونه قشنگ تن و‌بدنشون قل قل میجوشه

این خنده مسخره تو خیلی جیزا هست یکی میگه ناراحتم میخندن
یکی میکه دعاکنید میخندن
این از بدو تولد مشکلی دیگر ازاری داشتن ک متاسفانه مشکل حل نشده

مشخصه دیگه حسودن

بیخیال توجه نکن عزیزم

حسودای پلاستیکین
خودشون قیافشون شبیه آفتابس باز به تو میخندن🤣

چون زشت وچرکن حسادت میکنن

ولی شما خیلی نازی🥺😍

واقعا هم خوشگلی شبیه بازیگرااایی😍

چون عقده این اهمیت نده بهشون

این جور آدما مریضن..اهمیت نده

با سنشون میسوخه

بله درسته عقده این

😍🥳🌹

بزن بزززز ، توجهی نکن 🐑

سوال های مرتبط