انتی درسته
از تاریخ رابطه حساب نکن از آخرین پریودیت حساب کن همون انتی درست در میاد
عزیزم سن حاملگی ازاولین روزپریوده اخرین پریودت حساب میشه،انتی درست میگه
وای منم دقیقا ب همین فک میکنم بابا من 30 رابطه داشتم
سونو و دکتر از 17 حساب مبکنن
ب خودمم ایمان دارم من درست حساب میکنم😁 😁 🤣 🤣 🤣
عزیزم نطفه از زمان رابطه تشکیل نمیشه ! تا اسپرم به تخمک برسه و لقاح و لانه گزینی اتفاق بیوفته یکی دوهفته وقت میگیره .nt درسته
بخاطر اینه که دوره رشد تخمک رو حساب نمیکنی، قبل باروری تخمکت رشد میکنه یه کم بزرگ میشه بعد باروری اتفاق می افته همه رو حساب میکنن
انتی درسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.