خانما میگن اگ ترشح زیاد داشته باشی
علائم بارداریه
ولی من ندارم
من از اول بارداری انقدرررر ترشح داشتم روزی سه بار لباس زیر عوض میکردم آخراش غلیظ شد بعد شد سبز رنگ نگو با عفونت باردارشدم رفته رفته بیشتر شد عفونت ادراری داشتم تو آزمایش بستری شدم الان هیچی ندارم انقد راحت شدم ولی طبیعیه من سر بچه هامم زیاد داشتم بدن با بدن فرق داره من از مادرا پرسیدم خیلیا نداشتن
بستگی به هفته داره داره تا 5 و 6 هفته خیلی کمتره اما هر چی میگذره بیشتر میشه
دیگه ترشح هم واکنش طبیعی بدنه برا جلوگیری از عفونت ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.