سلام خانما کسی تو بارداری واریس داشته یان ؟

۲ پاسخ

منم گرفتم الان آمپول می زنم

من گرفتم از همین هفته ۲۳, ۲۴
جوراب واریس برام تجویز کرده میپوشم ، دیگه خدا رو شکر زیاد نشده از وقتی جوراب میپوشم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد