فرنی نی نی هارو‌ چطوری درست کردین که خوب خوردن؟

۵ پاسخ

موز و خرما و مغزیجات میریزم توش

یک قاشق مربا خوری آرد برنج با یک لیوان آب مخلوط میکنم می‌زارم رو گاز بپزه حدود چهل دقیقه با شعله کم وقتی پخت می‌زارم سرد بشه سرد که میشه خودشو میگیره یکم شیرمو می‌پوشم قاطیش میکنم میخوره

۱ق م شکر دکتر گفت به ترکیباتش اضافه کن
من شیره انگور هم میریزم خوش طعم میشه
و البته کره هم بی تاًیر نیست توی طعمش

راستی اگه فرنی رقیق باشه بهتر میخوره پسرم غلیظ باشه بدش میاد

من ارد برنج و یکم نشاسته میریزم تو قابلمه بعدش اب اضافه میکنم و هم میزنم بعد زیر گاز رو روشن میکنم و یکم نبات میریزم و هم میزنم تا غلیظ شه وقتی اماده شد یکم کره میندازم داخلش

اردبرنج و بادوم و جودوسروخرما رو یک ربع با اب گذاشتم غلیظ ک شد یکم موز کوبیدم داخلش
عاشقشهه

سوال های مرتبط