۷ پاسخ

من هموروئید داشتم دکتر گفت قبول نمیکنن😂
خلاصه طبیعی آوردم و خیلی راضی ام🤗

سلام نگران نباش بهت میگم

چ نامردایی شدن😐

منم مشکل قلبی دارم ولی دکتر گفت ربطی به زایمان طبیعی نداره

نترس من بارداری اول طبیعی بودم تازه رحمم باز نشده بود کیسه آبم پاره شده بود رفتم واسه زایمان 14 ساعت طول کشید اما بازم میگم طبیعی بنظر من که خیلی راحت تر از سزارین بود 😄

من از مغز و اعصاب گرفتم. ام اس دارم ولی میگن دلیل سزارین نمیشه طبیعی میتونی دیگه یه دکتر خودم گفتم نمیتونم اصرار کردم برام نوشت پول نگرفت

نامه ی اعصاب که دیگه خیلی وقته قبول نمیکنن

سوال های مرتبط