سلام خانما برای آبریزش بینی دخترم چی خوبه

۳ پاسخ

شب ها سیتریزین بده

شربت سیتریزین بده هر هشت ساعت دو سی سی

من سیتریزین میدم و پلارژین

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان ماهلین جان💓 مامان ماهلین جان💓 ۱۴ ماهگی
مامان 👼هامین کوچولو مامان 👼هامین کوچولو ۹ ماهگی