هفته پنجم هستم بتام ۵۶۴۲ بود زیاد نیست ؟

۷ پاسخ

نه عادیه بین هفته۴و۵ ۲۵٠٠تا۸۲٠٠
بین۵تا۶هم حداقل ۲۳٠٠٠

دهنت سرویسه استفراغت بیشتره

نه خوبه

من سر پسرم هفته ۵ ،۱۸ هزار بودم.گفتن احتمالا دو قلوعه ولی نبود😅

احتمالا یا دوتاست یا هفته بیشتری؛ سونو بده

خوبه نرماله

شاید دوقلویی

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هشتم بارداری
مامان نیکی مامان نیکی هفته بیست‌وپنجم بارداری