سلام من هفته پنجم بتام ۸۴۸۴ ایا امکان دوقولو بودت هست

۷ پاسخ

ن گلم ربطی ب چندقلویی نداره ب زمان لقاح بستگی داره هرچی عددش بالاتر باشه یعنی از زمان لقاح خیلی میگذره

انشالله باشی برای منم دعا کن دیگ خسته شدم هر راهی بگی رفتم دعاک کن فردا ازمایش دارم 😭😭

من دقیقا مثل شما فقط ۲۰۰ بالاتر بود رفت سونو تشکیل قبل بهم نگفتن دوقلو هست

برا من ۱۹۰۰۰ بود یکی بود

من 4هفته 7000بوذم ولی تکه

امکانش هست انشالله سالم باشن چه یکی چه دوتا عزیزم

سلام آره بتا ماشاالله بالاست، ان شاالله که دوقلو سالم و صالح قسمتت بشه🤲

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نهم بارداری
مامان نینی🩵👼🏻 مامان نینی🩵👼🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری