ن گلم ربطی ب چندقلویی نداره ب زمان لقاح بستگی داره هرچی عددش بالاتر باشه یعنی از زمان لقاح خیلی میگذره
انشالله باشی برای منم دعا کن دیگ خسته شدم هر راهی بگی رفتم دعاک کن فردا ازمایش دارم 😭😭
من دقیقا مثل شما فقط ۲۰۰ بالاتر بود رفت سونو تشکیل قبل بهم نگفتن دوقلو هست
برا من ۱۹۰۰۰ بود یکی بود
من 4هفته 7000بوذم ولی تکه
امکانش هست انشالله سالم باشن چه یکی چه دوتا عزیزم
سلام آره بتا ماشاالله بالاست، ان شاالله که دوقلو سالم و صالح قسمتت بشه🤲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.