رفلاکس نوزاد کولیک

تصویر
۶ پاسخ

شوهر من خوشش از ناخن و کاشت نمیاد ولی مشکلی با آرایشم نداره
چون اعتقاد داره غسل به گردنم میمونه میگه نزار خوب نیست منم قانع شدم
ولی آرایش و من همیشه رژ پررنگ میزنم خوششم میاد😁

شوهرمنم همینجوره کلا ساده پسنده ،
ازینایی که ژل و کاشت دارن به شدت متنفره

خیلی خوبه که همینجوری دوست داره
و از خانومای آرایش کرده بدش میاد
حداقل میدونی بهت خیانت نمیکنه
به نظرم از اون مردی باید ترسید که دم به دقیقه به یه جات گیر میده

شوهر من میگه طبیعی باش خودتو طبیعی دوست داشته باش ولی ارایش کم دوست داره در حد مرتب بودن

شوهرمنم دوست نداره دخترعموم ناخناش خیلی کاشتش بلنده همش میگ بچرو دستش نده🫤🫤ناخناش میره تو چشم بچم😂
کلا ارایش هم دوس نداره یه حا بخاییم بریم سر ارایش کردنم کلی غر میزنه ول کن بدون ارایش قشنگ تری
الان به خاطر دل خودم موهامو لایت کردم همش میگ دارم موهای اَنی تو تحمل میکنم🫤😂

اره شوهر منم هست

سوال های مرتبط