۳ پاسخ

آفرین بهش ،منم به خاطر همین دوست ندارم بیارم والا آخه چه کاریه ،مگه بچه میره یه پدر و مادر دیگه بیاره🤣

خب بگو دختر نداشتم

بگو خوب تو تنها نباشی بخاطر تو اوردیم😂😂😂😂 عجب حرفی زده فسقلی

سوال های مرتبط

مامان کوروش🫧دریا مامان کوروش🫧دریا ۴ سالگی
مامان همتاو سبحان🩵🩷 مامان همتاو سبحان🩵🩷 ۴ سالگی