۱۱ پاسخ

ادیت کرد؟

واییی چطوره حالش الان؟
پسرمنم شنبه داره میترسم

انشاالله سبک باشه،چند تا بود.؟
تنها رفتی؟؟
منم چند روز دیگه واکسن داره اگه بشه خودم تنهایی ببرم همسرم مرخصی نگیره

وای منم الان دارم میرم بزنم😢😢😢

انشالله سبک باشه براش

انشاالله ک خیره

مارک کالسکه چیه؟

اخ کوچووولو

سبک باشه

مرتب هر ۴ ساعت بهش پاراکید بده فردا هم هر ۶ ساعت اگر تب نداشت ان شاالله اذیت نمیشه

هزار ماشالله مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان دنیز وایهان♥️💙 مامان دنیز وایهان♥️💙 ۱۵ ماهگی