۷ پاسخ

ن خوبه خداروشکر

ن رشدش خوب بوده بچه من ۲۸۰۰دنیا اومد ۴۳روزگی ۴۲۰۰

نه خوبه موقع به دنیا اومده وزنش کم بوده نسبت به اون خوبه

خدا رو شکر خوبه که. بچه های من تو 45روزگی 3 و 600 و اون یکی 3 و400 هست. این دو هفته کم وزن گرفتن

هفته ای 200گرم ک زباد کنه خوبه.ک کلش 7هفتشه ک1400باید زیاد میکرده

خوبه ک دختر .

عالیه که

سوال های مرتبط