ن خوبه خداروشکر
ن رشدش خوب بوده بچه من ۲۸۰۰دنیا اومد ۴۳روزگی ۴۲۰۰
نه خوبه موقع به دنیا اومده وزنش کم بوده نسبت به اون خوبه
خدا رو شکر خوبه که. بچه های من تو 45روزگی 3 و 600 و اون یکی 3 و400 هست. این دو هفته کم وزن گرفتن
هفته ای 200گرم ک زباد کنه خوبه.ک کلش 7هفتشه ک1400باید زیاد میکرده
خوبه ک دختر .
عالیه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.