من روزی ی لیوان کاپوچینو می خورم بد نیس ؟؟؟

۷ پاسخ

اگه کمخونی داری نخور

کاش من میتونستم بخورم من چای هم میخورم تپش قلب میگیرم

من بارداریم یک روز درمیان می‌خوردم

نه عزیزم روزی یک لیوان مجازه

منم روزی ۲تا نسکافه میخورم

قهوه هم روزی یه شات ازاده
کاپو که کافئینشم کمتره

منم میخورم از دکتر پرسیدم گفت ایرادی نداره

سوال های مرتبط

مامان فسقلیها💙🩷🩷 مامان فسقلیها💙🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد