هرچی می خورم بازم ضعف دارم😭😭

۴ پاسخ

وای خدا منم اینطودی بودم
ولی ۳ ماه اول
چرا پس الان اینطوری
مندیگه گریه میکردم از حالم
ولی سعی کن نذاری معده خالی بمونه
من همش در حال خوردن بودم
ابگوشت بخور
اش بخور
اینا ادمو نگه میداره

بادوم و گردو بخور طبیعیه سه قلوعه؟

شیرینی نخور که قندت تند تند نیفته

چیزای مقوی و پر پروتئین بخور

سوال های مرتبط

مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد