سلام مامانا میشه کالباس یاهمبرگه می خورم

۴ پاسخ

از۳۱ هفته دادم

ماما زینب سونوی. شد دادی؟؟

من میخورم ولی از مدل خونگی...بیرونیا رو اصلا نمیتونم تحمل کنم چون خالص و سالم نیستن

اره من زیاد خوردم از اول بارداری

سوال های مرتبط

مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلیها💙🩷🩷 مامان فسقلیها💙🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد