سلام مامانا میتونم کالباس بخورم یعنی ساندویچ کالباس ؟

۸ پاسخ

اره بابا بخور ،هرروز که نمیخوای بخوری

بخور من خیلی خوردم تا اینجا حداقل ماهی دو سه باز

من که میخورم

آره بخور من حدودا دو هفته پیش هم خوردم

بخور نوش جانت

جزو ممنوعیاته ولی اگه خیلی هوس کردی بخور یکی دوبار چیزی نمیشه
من نمیتونم اصلا جلوی خودمو بگیرم فکر کنم از اول بارداری شیش هفت بار خوردم😫🥲

نههههه، مضره بابا

اره بخور

سوال های مرتبط

مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین ۱ ماهگی