دیگ همون خام بخور خواهر حداقل روغن نداشته باشه
منکه میخورم هروقت دلم بخاد
بخور منم میخورم خیلی وقتا تا الان ک مشکلی نبوده
آخی مث منی یبار اشکال نداره بخور.چندین ماهه عاشق فست فود بودم و ترسیدم و نخوردم.فقط یبار خوردم.چراهمچین چیزایی رو هوس کردم
بخور نوش جان
بخور نوش جونت ولی کم بخور
من همینجوری خام میخورم
بخور عزیزم سخت نگیر من اصلا سخت نگرفتم هرچیزی دوست داشتم خوردم بچم هیچ مشکلی نداره
مگه کالباس رو تفت میدن
چراتف بدی همینطوری بخور
نخور جفت اصلا از مواد فراوری شده چیزی جذب نمیکنه
نخوری ک خیلی بهتره
من نمیخورم.
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.