منی که هنوز نمی‌دونم قراره سز بشم یا طبیعی 😩😩😩

۸ پاسخ

منم ک سزارین اجباریم

خداروشکر ما تکلیفمون روشنه سزارین😍

معمولا تا هفته های آخر مشخص نمیشه..بعضیا هم تا لحظه آخر

منم همینطور

منم..

منم همینطور

طبیعی خیلیی خوبه ولی از اسمشم وحشت دارم و سزارین رو ترجیح میدم 🤦🏻‍♀️

منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری