خانمای سزارینی شکمبند اگه از اول ببندیم باعث چسبندگی میشه؟

۶ پاسخ

من میخوام سزارین کنم و دیروز از دکترم سوال کردم
گفت شکم بند باعث ضعف عضلات شکم میشه
و تا ۶ هفته رحم اندازه یک زن باردار ۴ماهه هست، گفت اگر بعد عمل تونستی خودت شکمت رو بدی تو(منقبض کنی) خیلی بهتره
و معتقد هست صاف شدن شکم ژنتیکی هست و هیچ ربطی به شکم بند نداره.

نبند من نبستم

من تو بیمارستانی که بودم اول شکم بند می‌بستند بعد اجازه راه رفتن میدادن نمیدونم چرا ولی حتی به اونایی که رحم در آورده بودند هم اجازه نمیدادن بدون شکمبند راه برن

از دکترت بپرسی ایمنتره

بعد ده روز

آره دکتر من می‌گفت بعد از کشیدن بخیه ها

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد