دعا کنید من هم به این هفته برسم بدون هیچ دردی
من ۴۰ هفته امم تموم شد ولی هنوز دردی ندارم
منم سر زایمان اولم همینجوری بودم ۴۰ هفته شدم ولی دردی نداشتم دیگه با پای خودم رفتم بیمارستان جاش گرم و نرم بود نمی اومد بیرون😅آخر هم سزارین شدم
اره دیگه رفتی تو هفته چهل😍😍😍
اره دیگه الان میخا ۴۰ هفته رو پر کنی
پیاده روی کن کار خونه انجام بده نگران نباش ایشاالله تو همین هفته زایمان میکنی😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.