24هفته و شش روز خوبه برا آزمایش قند؟

۴ پاسخ

اره

اره خوبه منم شنبه میرم همین میشه

اره عالی.

۲۴ هفته و یک روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان مهرشاد 😍 مامان مهرشاد 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری